Powered By Blogger

sâmbătă, 1 octombrie 2011

DIN NOU LA GRADINITA!

DIN NOU LA GRADINITA!



A INCEPUT UN NOU AN SCOLAR, IAR NOI PITICII AM MAI CRESCUT, ACUM SUNTEM LA GRUPA MIJLOCIE. 
NE-AM INTORS LA GRADINITA SI NE-AM REINTALNIT CU DOAMNELE EDUCATOARE SI COLEGII NOSTRI. AM OBSERVAT CA MAI AVEM SI ALTI COLEGI NOI CU CARE NE-AM IMPRIETENIT FOARTE REPEDE.

PRIMA NOASTRA POEZIE:


DIMINEATA

                               Cu sapun ma spal                                
                              Si cu apa rece.                                     
                             Peste fata toata                                   
                             Mult clabuc imi trece.                         
                                       Si ce daca somnul 
                                      Nu vrea ca sa plece.  
                                      Eu, daca ma spal 
                                      Sunt vioi cat zece.

PRIMUL NOSTRU CANTECEL: 

RASFATELUL 
de Olimpia Turcu-autorul versurilor

Avea tanti Marioara, avea un baiat;
Mititel cu ochi albastri, par carliontat.
Si mai toata ziulica, el mereu cerea
Mama l-auzea indata si asa-i canta..

Refren: Manca-l-ar mama de baietel,
Manca-l-ar mama de rasfatel,
Cum sa ma-ndur eu sa dau in el
Pai nu vedeti cat e de mititel?

Cand se aseza la masa nimic nu-i placea...
Doar gusta un pic din ciorba, nasul si-l stramba..
Prajituri si ciocolata el mereu cerea
Mama l-auzea indata si asa-i canta...

Refren: Manca-l-ar mama de baietel,
Manca-l-ar mama de rasfatel,
Cum sa ma-ndur eu sa dau in el
Pai nu vedeti cat e de mititel?

Cand juca-n sufragerie fotbal pe parchet,
Dintr-un sut a facut tandari geamul la bufet…
Cristaluri si portelanuri el mereu spargea
Mama l-auzea indata si asa-i canta...

Refren: Manca-l-ar mama de baietel,
Manca-l-ar mama de rasfatel,
Cum sa ma-ndur eu sa dau in el
Pai nu vedeti cat e de mititel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu